Retos gadījumos lietojumprogrammai var neizdoties reģistrēt ierīci un pievienot to jūsu lietotāja kontam. Šādos gadījumos, lūdzu, veiciet tālāk minētās darbības:
a) pārbaudiet, vai ir izveidots interneta savienojums;
b) mēģiniet vēlreiz;
c) ja problēmu neizdodas novērst, sazinieties ar savu uzstādītāju vai ar Daikin tehniskās apkalpošanas nodaļu.



Kad atkārtoti mēģināsiet pievienot ierīci savam lietotāja kontam, var gadīties, ka lietojumprogramma jūs informēs, ka šī ierīce „jau ir pievienota citam lietotāja kontam”. Neuztraucieties, tas patiesībā nenotika mākonī. Tomēr, lai varētu vēlreiz mēģināt pievienot ierīci, jums vispirms tā jāatsaista.


Ja nav pieejams primārais DNS serveris, tīkla vārteja nespēs izveidot savienojumu ar mākoni/internetu. Tīkla vārteja nekad neizmantos sekundāro DNS serveri.
Ja esat beta lietotājs vai ja esat iesaistīts testēšanā, pārliecinieties, ka tīkla vārteja un lietojumprogramma izmanto vienu un to pašu mākoņa vidi.